Ekonomi

Trendyol Almanya’da büyümeye devam ediyor

Geçen yıl Almanya’da ilk ofisini açan Trendyol’un ilk yılın sonunda müşteri sayısı 1 milyonu geçerken, Türk markalarının sayısı 200’e yaklaştı. Platform, Almanya’daki müşterilerine yeni kategoriler sunmaya hazırlandığını duyurdu. gelecek hafta.

Tamamı Türkiye’de üretilen Trendyol Koleksiyonu, Almanya’da 800’den fazla markayı, 200’e yakın Türk ve dünya markasıyla birlikte müşterilerinin beğenisine sunuyor. İlk yurt dışı ofisini geçtiğimiz yıl Berlin’de açan platformun müşteri sayısı, ilk yılın sonunda 1 milyonu aştı. Trendyol, geçtiğimiz günlerde Alman Çevrimiçi Perakendeciler Derneği (BVOH) tarafından Avrupa’nın bir numaralı moda pazarı seçildi.

“YERLİ ÜRETİCİLERİMİZİ YENİ PAZARLARA TAŞIYORUZ”

Geçen yılı değerli kılan Trendyol Küme Büyüme Başkanı Fazilet İnan şunları söyledi:

“Almanya’da 1. yılımızı kutlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Unutulmaz başarılarla dolu mükemmel bir yıl geçirdik. Yerli üreticilerin emeğini yepyeni bir pazara taşımaktan ve bu çalışmaları dünya ve dünya ile birlikte platformumuzda sunmaktan gurur duyuyoruz. yerel markalar Önümüzdeki yıl ürün ve pazar çeşitliliğimizi daha da artırmaya devam edeceğiz.Müşterilerimizin uygun fiyatlı ürünlere ulaşmasını sağlamayı, daha güçlü bir müşteri deneyimi sunmaya ve moda trendlerine öncülük etmeye devam etmeyi hedefliyoruz.”

YENİ KATEGORİLER UYGULANACAK

Son 12 ayda Almanya’da en çok indirilen uygulamalar arasında yer alan Trendyol uygulaması; Denim giysiler, ikili takımlar, elbiseler ve Trendyol’s Curve markası müşterilerin en çok ilgi gösterdiği kategoriler arasında yer aldı. Trendyol, önümüzdeki dönemde “Güzellik”, “Ev Eşyaları” ve “Takı” gibi yeni kategorileri de müşterilerine sunmaya hazırlanıyor.

ALMANYA’NIN LİDER ETKİLEYİCİ PROGRAMI “TRENDFAM”

Teslimat deneyimini daha da geliştirmek için İstanbul Havalimanı yanında e-ihracat merkezi yatırımı ile Avrupa lojistik ağını kurma çalışmaları, yeni ödeme seçeneklerinin devreye alınması ve ilk marka kampanyası “Bu Trend Senin” Almanya’da halen dijital kanallarda yayınlanmaktadır. bu dönemde Trendyol’un Almanya’daki faaliyetlerine hız verdi. Trendyol ayrıca pazar lideri influencer programı “trendFam” aracılığıyla Almanya’da binden fazla influencer ile işbirliği yapıyor. Influencer pazarlama platformu Storyclash, Haziran ayında Trendyol’un üçüncü kez Almanya’daki influencerlar arasında Instagram’da en çok konuşulan moda markası olduğunu duyurdu.

koprukoy-haber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu